Δεκέμβρης 2012 – Ένας ενδιαφέρον μήνας

Λοιπόν, πάμε πάλι για μια προσωπική ανάρτηση.

Την κυριαρχία αυτού του μήνα στην προσωπική μου ζωή την πήραν οι γυναίκες με την αξία τους. Και όχι επειδή τις αγαπάω κτλ. κτλ. αλλά επειδή αυτή η ποικιλομορφία που έχετε πάντα καταφέρνει να με ξαφνιάζει. 2.5 γυναίκες κυριάρχησαν στην ζωή μου αυτό τον μήνα.

Την πρώτη την γνώρισα τυχαία. Μια φορά και εγώ είπα να ανοίξω το chat του facebook στο οποίο συχνάζω τελευταία αρκετά συχνά λόγο του παιχνιδιού που ανεβάζω σε αυτό, και τσουπ, ξεκινάει το μπλα μπλα. Δεν ξέρω από που με βρήκε, ούτε πως με έκανε φίλο στο facebook, αλλά το πράμα άρχισε να αποκτάει ενδιαφέρον. Και την αμέσως επόμενη μέρα αρχίζει να μου ξετυλίγει τις επιθυμίες της. Θα μπορούσε να ονομάσει κανείς αυτή την γυναίκα το χυμαριό προσωποποιημένο. Κάμποσα χρονάκια μεγαλύτερή μου και είχε αποφασίσει από μικρή πως το μόνο πράγμα που την ενδιαφέρει στον κόσμο είναι αυτό που γίνεται κάτω απ’τα σκεπάσματα (ή και όχι αλλά το πιάσατε το νόημα). Συνειδητοποιημένη δεν λέω, αλλά κάποια στιγμή απλά βαριέσαι να μην έχεις κάτι άλλο να συζητήσεις. Τελικά το ειδήλιο τελείωσε πριν καν αρχίσει. Μια φορά την είδα και τέλος. Η συνέχεια αργότερα σε αυτή την ανάρτηση.

Η δεύτερη επίσης έτυχε τυχαία. Εκεί που “χόρευα” σε ένα κιτσερέλα πάρτυ έκανε την εμφάνισή της. Γνωριστήκαμε τυχαία μέσω μιας παλιά συμμαθήτριας μου και η αλήθεια είναι πως εκείνη την στιγμή πιάστηκα απροετοίμαστος. Και να σου για πότε κατέβηκαν τα ποτά και με άφησε ταπί. Η ντροπή που ένοιωσα μπροστά της και στην συμμαθήτριά μου, όταν τις άφησα να πληρώσουν το ταξί ήταν απερίγραπτη. Το θέμα εδώ είναι το εξής. Φύγαμε από το κιτσερέλα, το οποίο μετά από κάποια στιγμή τελείωσε και ο dj κλασικά το είχε γυρίσει στην ροκ/μέταλ και με πήγαν που; Όχι σας προκαλώ να προσπαθείσετε να το μαντέψετε.

………..

Τέλος χρόνου. Με πήγαν στα μπουζούκια. Κι όμως. Έγινε και αυτό στην ζωή μου. Και αφού ξενέρωσα με την τύχη μου αποφάσισα να ξεχάσω την μουσική και να αφοσιωθώ σε αυτήν. Κάπου εκεί όμως τα έκανα θάλασσα αλλά αυτή είναι μια ιστορία που δεν θα αναλύσω δημόσια. Σημασία έχει πως χάθηκε μια γυναίκα απ’την ζωή μου που πολύ θα ήθελα να είχα γνωρίσει καλύτερα. Εξαιρετικός και πολύ ενδιαφέρον άνθρωπος.

Και εκεί που αντιλαμβάνομαι ξαφνικά με την 2η πως η 1η δεν είχε καμία αξία, να’τα μας ξανά η 1η. Όλο υποσχέσεις και στο τέλος μου έλεγε πως καλύτερα να μην κάνουμε κάτι. Έχω την εντύπωση πως η τύπισσα προσπαθούσε να με κάνει να τρελαθώ με την πάρτη της, αλλά δυστυχώς για αυτήν, μπορώ και εγώ να τρολάρω :) Και τρόλαρα :) Κάπου εκεί το θέμα έσπασε.

Και εκεί έρχεται μια φίλη απ’τα παλιά. Απίστευτος συγχρονισμός. Ξεχάστηκα τελείως, και επιτέλους καθάρισε το μυαλό μου. Αυτή την γυναίκα θα την ευγνωμονώ για αρκετό καιρό στην ζωή μου. Είναι ένας άνθρωπος που σε κάνει να νοιώθεις ακριβώς αυτό που είσαι. Με πάρα πολλές γνώσεις και πάρα πολλά ενδιαφέροντα, αλλά πάνω απ’όλα της αρέσει η ζωή όπως είναι χωρίς να θέλει περισσότερα. Αναρωτιέμαι αν θα το καταφέρω ποτέ αυτό…

Αυτά για αυτό τον μήνα. Η δουλειά κάπως έστρωσε, καθυστερεί μεν αλλά πάει καλά ομολογώ. Σιγά σιγά ξαναβάζω τα πράγματα σε μια σειρά, γιατί τελευταία είχαν ξεφύγει από τον έλεγχό μου. Η Adobe κάνει πολλές εκπλήξεις τελευταία με καινούργια εργαλεία και καινούργιο Flash Player με νέες δυνατότητες :) Βγήκε η επόμενη έκδοση της αγαπημένης μου μηχανής φυσικής, της Nape, η οποία πολύ απλά κάνει πράγματα και θαύματα. Αν κάτι με στεναχωρεί στο workflow μου είναι ο editor που χρησιμοποιώ :( Το Flashdevelop καλό και άγιο και δωρεάν, αλλά δυστυχώς δεν έχει κάποιες βοήθειες που βρίσκεις στο Flash Builder. Και το optimization κατά το release build δεν είναι τόσο καλό. Απ’την άλλη το Flash Builder κάνει μία ώρα για το compile έστω και debug έκδοσης…  ούτε 3D render να έκανα, και δουλειά έτσι δεν γίνεται. Θα μου πείτε, δούλεψε με το flashdevelop και όταν έρθει η ώρα για το release compile χρησιμοποίησε το Flash Builder… και θα έχετε δίκιο, αλλά αμ δε. Το Release build του Flash Builder, δεν ξέρω τι αλλά σαν να το κάνει obfuscate, με αποτέλεσμα εργαλεία που χρησιμοποιώ κατά το post release να μην λειτουργούν πάνω στα swf που έχω βγάλει. Οπότε ξαναγύρισα ολοκληρωτικά στο flashdevelop.

Ψάχνοντας την Nape η οποία είναι γραμμένη σε HaXe, ξεκίνησα να ψαχουλεύω και την ίδια την Haxe. Πολύ ενδιαφέρουσα γλώσσα. Ωραίο πράγμα το crossplatform όταν δουλεύει σωστά :) Να δούλευε και σωστά η HaXe στον η/υ μου καλά θα ήταν. Μέσα σε όλα αυτά έφθασε και η ώρα για το δεύτερο contribution μου στην Starling. Υπήρχε ένα σφάλμα κατά το dispose ενός RenderTexture texture, το οποίο δεν επέτρεπε το ομαλό dispose της Starling. Τελικά λύσαμε το θέμα και όλα πάνε καλά πλέον :)

Όσοι δεν έχετε δει το Hobbit να το δείτε! Πολύ ωραία ταινία. Και αν μπορείτε να το δείτε στα 48 fps. Δυστυχώς δεν υπήρχε 2D προβολή στα 48 fps στον κινηματογράφο που πήγα, αλλά αν μη τι άλλο την ευχαριστήθηκα και ανυπομονώ για την ολοκλήρωση της τριλογίας η οποία φαίνεται πολλά υποσχόμενη.

Αυτά τα ενδιαφέροντα για αυτό τον μήνα. Τα ξαναλέμε πιθανότερα από του χρόνου :) Εύχομαι σε όλους Καλά Χριστούγεννα και το νέο έτος να είναι καλύτερο από τα προηγούμενα.

Posted on 23 December, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

