Τρέχω…

… και δεν φτάνω… Το απολαμβάνω βέβαια. Χμ, ξεκίνησα κάπως απότομα. Πάμε απ’την αρχή.

Ο καιρός κυλάει σχετικά καλά. Πριν δυο μήνες βρήκα δουλειά, με έναν πολύ αξιόλογο μισθό, επίσης αξιόλογους συναδέλφους, και έναν ευγενή σκοπό. Δεν ξέρω πως τα κατάφερα έτσι, η αλήθεια είναι πως μερικές φορές εκπλήσσω τον ίδιο μου τον εαυτό αλλά ξεκίνησα και επίσημα να δουλεύω στην βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών :) *χειροκροτήματα*.

Η δουλειά έχει να κάνει με ένα flash game, και αφού ξεφορτώθηκα κάτι συμπράγαλα τύπου Flash Professional, και Flash Builder, εγκατέστησα το flashdevelop και στρώθηκα στην δουλειά με actionscript… και μόνο actionscript. Εξυπνάδες τύπου timelines και flex, τις απεχθάνομαι. Όπως μου είπε και ένας συνάδελφος έχω τετράγωνο μυαλό. Κλασικός προγραμματιστής ρε παιδί μου… Η δουλειά πάει πολύ καλά και ήδη έχω αποκομίσει και εγώ γνώσεις, που όπως και να το  κάνουμε, καλό το solo, αλλά μόνος σου δεν αντιμετωπίζεις δυσκολίες που θα αντιμετώπιζες όταν δεν σου αφήνουν άλλη επιλογή. Εξάλλου προσπαθώ και εγώ να πιέσω τον εαυτό μου, όσο περισσότερα κάνω τόσο πιο πολλά μαθαίνω.

Αλλά όπως και να το κάνουμε παντού ισχύει ο νόμος της αλχημείας. Ο μόνος απόλυτος νόμος που δέχομαι. Για να κερδίσεις κάτι πρέπει να δώσεις κάτι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Και έχω δώσει πολύ χρόνο σε αυτό το πράγμα… Ξαναλέω πως δεν έχω παράπονο, αλλά έχουν αρχίσει να μου λείπουν εκείνες οι μέρες που ανέπτυσσα μόνος μου παιχνίδια, όταν βαριόμουν έβγαινα έξω και έκανα ποδήλατο, ενίοτε πουλώντας εξυπνάδες στους περαστικούς προσπαθώντας να τους πιάσω την πάρλα, συνήθως ανεπιτυχώς. Πέρναγε ευχάριστα η ώρα. Και σίγουρα δεν ένοιωθα κουρασμένος όπως τώρα.

Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που έχω ψιλο-παρατήσει αυτό το blog. Βλέπετε, απ’την δουλειά φεύγω πνευματικά πτώμα και δεν έχω όρεξη για τίποτα. Αναλώνομαι στο Diablo ΙΙΙ (το οποίο είναι απίστευτο παιχνίδι! ) εκτός και αν προκύψει κάτι με φίλους, που ποτέ δεν λέω όχι. Είπα να κάνω μια προσπάθεια να ανανεώσω λίγο το blog και έγραψα το post Dota 2 vs LoL αλλά αποδείχθηκε αποτυχία… ίσως με αυτό το post να το διορθώσω λίγο…

Οι μέρες περνάνε, και αν μη τι άλλο η πολιτική ζωή της χώρας δεν με αφήνει αδιάφορο. Πολύ χάρηκα το αποτέλεσμα των προηγούμενων εκλογών, της “ακυβερνησίας”. Νομίζω βγάλαμε την καλύτερη κυβέρνηση που μπορούσαμε! Αυτόν τον Πικραμένο τον συμπάθησα απ’την πρώτη στιγμή, αν και δεν ξέρω τι έχει κάνει στο παρελθόν. Και αυτό φαντάζομαι μόνο καλό είναι. Αφού δεν άφησε το τρένο να εκτροχιαστεί, και συμμάζεψε ότι μπορούσε, φεύγει μην αποδέχοντας τον μισθό του. Δείγμα πρωθυπουργού προς μίμηση, και μαζί με αυτόν αρκετά μέλη της προσωρινής κυβέρνησης! Αλλά η πραγματικότητα επαναφέρεται σιγά σιγά. Ξαφνικά όλοι έχουμε αρχίσει και ασχολούμαστε με την Χρυσή Αυγή, και για κάποιον λόγο σε αυτήν την βολική δημοκρατία της Ελλάδας, μιλάμε για αποκλεισμό κομμάτων από την βουλή. Άραγε έτσι αντιλαμβάνονται την δημοκρατία μερικοί “φιλελεύθεροι”;

Θα μου πείτε “ναι αλλά αυτοί είναι δολοφόνοι”, “ο Κασιδιάρης χτύπησε την Κανέλλη μπροστά σε όλο τον κόσμο”. Και θα απαντήσω, “ποιος φταίει για αυτό;”. Ποιος άραγε… ποιος μας έφτασε σε αυτό το το επίπεδο που η δικαιοσύνη να μην μπορεί να αντιδράσει; Ποιος μας έκανε να είμαστε αναίσθητοι σε τέτοιες πράξεις, και ποιος ευθύνεται που έφερε στα πλαίσια της λογικής την αυτοδικία; Δεν ξέρω για εσάς αλλά προσωπικά διαβάζω για πράξεις αυτοάμυνας πολιτών και πραγματικά χαίρομαι που κάποιοι έχουν το θάρρος να αντισταθούν στη πραγματικότητα που μας έχουν επιβάλλει σε αυτοοργανωμένες ομάδες. Σε έναν δίκαιο κόσμο αυτές οι ομάδες θα ονομαζόντουσαν αναρχικές στα πλαίσια τις οργάνωσης των πολιτών, αλλά σε αυτόν τον κόσμο αυτοί οι άνθρωποι είναι δολοφόνοι και φασίστες. Προφανές οι έννοιες τις αυτοάμυνας ισχύουν μόνο για το Ισραήλ και τις ΗΠΑ.

Και κάπως έτσι αναμένουμε τις νέες εκλογές. Οι οποίες όποιος και αν βγει θα έχει να διαχειριστεί νέα κύματα βίας που θα ξεσπάσουν. Κάποια στιγμή θα γυρίσουμε και στην δραχμή, μετά από λίγο θα γίνει κάποια στρατιωτική κρίση για να ξυπνήσουν λίγο τα πνεύματα, και μετά από πολλές στεναχώριες και απώλειες όλων των ειδών, θα βρούμε την ηρεμία μας ξανά. Τώρα χειρότερη ή καλύτερη από το τώρα αυτό δεν είμαι σε θέση να το υπολογίσω.

Ξέρω, λαΐκισα πολύ, αλλά whatever. Άλλωστε τα λόγια είναι φτώχεια. Τα λέμε.

ΥΓ> Μόλις θυμήθηκα ένα συμβάν που μου έτυχε στον Ηλεκτρικό. Πηγαίνοντας να δω το Avengers σε έναν *ελληνικό* κινηματογράφο και εκεί που κάθομαι στον βαγόνι και σκάει μύτη μπροστά μου ένας παλίκαρος από το πρώην Σοβιετικό μπλοκ, με ένα τσιγαριλίκι και καπνίζει μπροστά μου. Παίρνω το θάρρος και του λέω να το σβήσει. Τον βλέπω που το κατεβάζει με το χέρι του από πίσω του και μου λέει πως το έσβησε. Προφανώς με πέρασε για μαλάκα, αλλά κάνω τον ανήξερο. Έρχεται ένας άλλος παλίκαρος δίπλα του, το παίρνει απ’το χέρι του και συνεχίζει να καπνίζει. Του λέω και αυτουνού με όλη την σοβαρότητα που έχω να το σβήσει, και στην επόμενη στάση το πετάει έξω. Εκείνη την στιγμή χαλάρωσα κάπως γιατί περίμενα πως θα είχα δράματα με τα ξεφτέρια. Αμ δε, ήρθε και ο τρίτος της παρέας και άρχισαν να μου πουλάνε εξυπνάδες. Ο πρώτος απ’τους καθυστερημένους με ρώτησε ειρωνικά “θα πεθάνω νέος;” . Η πληρωμένη απάντησή μου δεν άργησε να έρθει “Και τώρα να πας και να ψοφήσεις δεν με νοιάζει, αλλά με ενοχλεί η βρόμα.”. Η αλήθεια είναι πως που και που και εγώ έχω κάνει το τσιγάρο μου, αλλά με ενοχλεί η ασέβεια. Και πολύ απλά στο τρένο δεν επιτρέπεται το κάπνισμα προς σεβασμό σε αυτούς που δεν καπνίζουν, οπότε είπα να το παίξω ήρωας. Απ’όλο το βαγόνι μόνο ένας άνθρωπος με υπερασπίστηκε, για να εισπράξει και αυτός τις ηλίθιες εξυπνάδες τους. Εκείνη την ώρα το πόδι μου έτρεμε απ’τον φόβο, αλλά τα αντανακλαστικά μου βρίσκονταν σε ετοιμότητα, και δεν έκανα πίσω με τίποτα. Τελικά απ’το πουθενά βρέθηκε ένας ομοεθνής τους και τράβηξε τον έναν που ξεκίνησε την ιστορία. Και κάπου εκεί έληξε το συμβάν. Μπορώ να πω πως εντυπωσιάστηκα!

Posted on 11 June, 2012, in life and tagged . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Χαρακτηριστικό επίπεδο συζήτησης σε μπλογκς οπαδών του ΣΥΡΙΖΑ:

    o Omadeon στο http://omadeon.wordpress.com/2012/05/02/catastroika-etc/#comments έγραψε:
    13/06/2012 at 22:58
    Αντε και γαμήσου από δω χάμου που “πρέπει και να πάρω θέση”…
    Είσαι και ΠΟΛΥ μουνόπανο να χαρακτηρίσεις ΕΣΥ, το νεο-φιλελεύθερο τσουτσέκι αυτό εδώ το μπλογκ.

    ΔΕ σου φτάνουν όλα τα κανάλια και οι τόνοι προπαγάνδας που προωθούν τις άρρωστες μνημονιακές “απόψεις” σου? Σιγανό ποταμάκι, άη σιχτίρ κι από μένα λοιπόν. Στα μπλογκ ΔΕΝ περνάνε τέτοια κόλπα.

    Απάντηση
    o Ο Αιρετικός στο http://omadeon.wordpress.com/2012/05/02/catastroika-etc/#comments έγραψε:
    13/06/2012 at 23:03
    Σαμαρικέ προπαγανδιστούλη της πορδής, σου απάντησα ήδη. Μην ελπίζεις ότι θα έχεις την τελευταία λέξη. Πάρε τον πούλο μαλάκα. Τους σαμαρικούς εκβιασμούς να τους αφήσεις στην άκρη – ούτε ο Σόιμπλε δεν τολμά πια να τους ξεστομίσει. Τράβα λοιπόν καλύτερα να κλαφτείς για τους θολοκουλτουριάρηδες συριζαίους που προπηλακίζουν κακόμοιρους μνημονιακούς. Τράβα στο antinews, στο olympia.gr… Σου ταιριάζουν πιο πολύ αυτοί οι χώροι. Και δεν απάντησες για τις συνεργασίες της παράταξής σου με τη Χρυσή Αυγή. Καλά ρε, είστε τόσο ξεφτίλες εκεί στη ΝΔ ώστε συνεργάζεστε ανοιχτά ακόμα και με τους Ναζί; Παλιά τουλάχιστον γαμώ το ξεσταύρι μου το κάνατε στη ζούλα μη σας πάρει κανείς χαμπάρι. Τόσο απελπισμένοι είστε ρε άχρηστοι γαμώ τα κουμπαράκια σας και τα “ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό”; Άντε μου στο διάολο γελοίε.

    ΥΓ. Τα ξεχέσματα που σου ρίχνω, ελεεινέ εκβιαστή της πορδής που η ύπαρξή σου είναι το καλύτερο επιχείρημα υπέρ των εκτρώσεων και της αντισύλληψης, τα έχω ήδη συζητήσει με τον omadeon. Και λίγα σου έχω ρίξει μαλάκα. Συμφωνούμε και οι δυο απόλυτα. Η γραμμή μας ήταν πάντα: μηδενική ανοχή στους ψεύτες, τους εκβιαστές, τους συκοφάντες και τους προπαγανδιστές (και ειδικά τους μουλωχτούς σαν κι εσένα). Ας πρόσεχες.

    Τα’θελε ο κώλος σου.

    • Βρίζει ο “αριστερός” τον δεξιό, και ο “δεξιός” τον αριστερό. Και οι δύο στο ίδιο επίπεδο βρίσκονται και δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα ο ένας από τον άλλον. Και φυσικά δεν έχω λόγο να ασχοληθώ με ένα flame war από το οποίο δεν θα βγει τίποτα. IMHO θα χάσουμε όλοι, την ώρα μας.

Leave a Reply

